jennajohansson.blogg.se

Skriver om livet med skyddad identitet och sjukdomen ehlers danlos syndrom mm

Tröttis 😴

Publicerad 2016-03-08 22:46:35 i Allmänt,

Vaknade klockan fem i morse. Tandvärk ifrån ja, jag vet inte vad 😁 Fått antibiotika nu och har tid hos tandläkarn på torsdag. Hade zip-möte klockan tio ang min son och det gick bra. Det kändes bra iallafall. Trotts tröttheten och tandvärken. Fick för mej att handla en disco kula till min son idag. En sån där spegel boll som hänger i taket och snurrar runt, runt, runt. Han blev jätte glad men jag blev snurrig efter en timme 😰 Katterna studsade runt och jagade prickarna på väggar och golv 😂😂😂

Fick min andra glossybox igår 💅💋💄 alltid spännande att pröva nya produkter. I min glossybox fanns även ett rött läppstift. Vet inte om det är min färg direkt då jag är ganska diskret. Men det är alltid kul att prova. Inget jag hade vågat köpa själv 😳 men nu har jag testat 😂

Imorgon ska jag till läkarn med sonen så det är dags att dra täcket över huvudet och bege mej till drömmarnas land.
Natti natti 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en ensamstående mamma som skriver om livet med skyddad identitet och en sjukdom som heter ehlers danlos syndrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela