jennajohansson.blogg.se

Skriver om livet med skyddad identitet och sjukdomen ehlers danlos syndrom mm

Sköna söndag ❤️

Publicerad 2016-03-06 20:35:51 i Allmänt,

Idag har det varit en ganska lugn dag, har fått mycket småpyssel gjort. Som att rensa i mina sminklådor och putsat lite här och där. Sen denna eviga tvätt som man har, har bara ett barn men känns ibland som tre med tanke på tvätt mängderna 😂😂 Sen detta med att steka pannkakor. Finns det något värre/tråkigare?? Nä, fram med stolen och bänka sej framför spisen 😝 kan ju tyvärr inte stå så länge med min sjukdom så därav sitter jag alltid och lagar mat. Måste se sjukt kul ut ibland 😂

Har nu tagit mej i kragen och beställt hair jazz. För er som ej vet är det något schampo och balsam som ska stimulera hårväxten så håret växer lite fortare. Jag brukar inte tro på sån skit men har grubblat på detta i ca 6 månader nu. Och om man inte testar så vet man inte utan fortsätter grubbla. Så jag väntar med spänning. Skulle ta 7-11 dagar leverans stod det när jag beställt.

Jag har ju prövat Xlash för ögonfransarna och den var grym. Mina vänner frågade om jag satt dit fransförlängning. Och jag var ju även skeptisk mot den produkten med innan jag prövade. Men som sagt, den var riktigt grym. Hade jag haft råd hade jag köpt den jämt.
Nu börjar kvällen lida emot sitt slut och jag ska natta sonen. För imorgon är det skolan igen.

Hoppas ni alla i cybervärlden har haft en fin helg.
Kramizar och natti ❤️🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en ensamstående mamma som skriver om livet med skyddad identitet och en sjukdom som heter ehlers danlos syndrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela