jennajohansson.blogg.se

Skriver om livet med skyddad identitet och sjukdomen ehlers danlos syndrom mm

Hair Jazz

Publicerad 2016-03-15 21:24:51 i Allmänt,

 
Idag har varit en seg dag då denna kvinnovecka ställer till det för mej. Migrän och utmattad då jag blöder som en vet inte vad. Så är det jämt och ständigt tyvärr.

Igår fick jag mitt paket med mina hair jazz produkter. Så jag började använda dom idag. Schampot luktade helt ok. Men lotionen man sprayar i hårbotten efter att man tvättat håret luktar ganska starkt. Det bra är att doften la sej ganska fort. Nu väntar jag med spänning för att se om det blir nån fart på håret 😊

I morgon är det dags för tandläkaren igen. Vilket är så jobbigt då jag har tandläkar skräck. Men har träffat en bra och försiktig tandläkare så det går ganska så bra. Dags att göra natten nu. Klockan ringer kl 06:00 😴😁 och jag är ingen morgon människa.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en ensamstående mamma som skriver om livet med skyddad identitet och en sjukdom som heter ehlers danlos syndrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela