jennajohansson.blogg.se

Skriver om livet med skyddad identitet och sjukdomen ehlers danlos syndrom mm

Hoppsan

Publicerad 2016-01-23 17:47:25 i Allmänt,

Har glömt bort min blogg 😁 Har tyvärr haft väldigt mycket att tänka på och mycket har hänt. Något jag kanske går in på en annan gång. Idag är det iallafall en underbar lördag. Har varit och fikat med min prins och handlat lördagsgodis. Fick komma ut lite så jag fick frisk luft och även min scooter. Ja just ja, jag har ju fått min skoter nu då min kropp blivit svagare. Mycket blandade känslor har det varit. Men även snygga tjejer kan vara sjuka och behöva ett sånt hjälpmedel. Så jag ska inte vara ledsen. Det ger mej ju flera möjligheter att få komma ut och vara med mera. Nä nu ska jag mysa med sonen och min surpuppa Tussan 😂😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en ensamstående mamma som skriver om livet med skyddad identitet och en sjukdom som heter ehlers danlos syndrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela