jennajohansson.blogg.se

Skriver om livet med skyddad identitet och sjukdomen ehlers danlos syndrom mm

Alla hjärtans dag ❤️

Publicerad 2016-02-14 21:12:57 i Allmänt,

Idag är dagen som många får ångest, känner sej ensamma eller ångest för att dom måste köpa något för att göra sin partner glad och inte har den ekonomin. Det är lite fel då det är kärlekens dag. Det borde då bara handla om kärlek och uppskattning. Självklart är det ju jättetrevligt att få blommor och choklad. Men man borde inte göra en sån jätte stor sak av det. Själv har jag varit dålig hela helgen och mest myst med min son. Och jo, min underbara son (10 år) gick faktiskt och köpte en bukett med rosa blommor åt mej idag. Han är redan en gentleman 😊 jag är så glad att jag har honom. Han har det finaste hjärtat av alla ❤️
Ligger nerkrupen i sängen redan då jag som sagt inte känner mej så kry. Ni får alla ha en strålande avslutning på helgen.

Kram och god natt 🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en ensamstående mamma som skriver om livet med skyddad identitet och en sjukdom som heter ehlers danlos syndrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela